السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اما بعد فأود الاستفسار عن كيفيه االتعامل مع LogIn control من ناحيه كيفيه التشيك على كلمه المرور و ما هي الصفحه التي سوف يذهب اليها بعد التشيك.
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اما بعد فأود الاستفسار عن كيفيه االتعامل مع LogIn control من ناحيه كيفيه التشيك على كلمه المرور و ما هي الصفحه التي سوف يذهب اليها بعد التشيك.
If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.
السلام عليكم
أخي م نناحية التشييك
فأظن انه visual studio لوحده بيعمل الخاصية دي
اما على اي صفحة يروح بعد تسجيل الدخول فده
حضرتك ممكن تحدده
يا اخي كيف VS يقول هو بعمليه التشييك و كلمه المرور لابد من القيام بالتشييك عليها مع القيمه المأخوذه من DB .
If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.
musaireae
من قائمه validation في التول بوكس تقدر تعمل فليديت لليوزر نيم والباسورد..
بالنسبه لتحديد الصفحه اللي بعد اللوق ان تقدر تحددها من خصائص اللوق ان فورم روح لــ
destinationPageUrl واعمل كليك واختار الصفحه التاليه..
هنا فيه درس مفيد جدا وهو درس رقم 9 راح يفيدك كثير في طريقه التشييك والانتقال داخل الصفحات..
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/...ng/default.aspx
مشكور والله يعطيك العافيه.
If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.
هذا الموضوع مغلق.